extra kilometers - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu extra kilometers - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

extra kilometers

Blijf op de hoogte en volg Dyon

01 Mei 2016 | Frankrijk, Noyon

Vandaag stonden er slechts 50 kilometers op de planning echter gisterenavond hebben we besloten om het schema om te gooien. Om 8:15 met mooi weer vertrokken uit Cambrai naar San Quentin. Rond de middag buiten op het plein in het centrum heerlijk stokbrood met kaas, worst en of ham genuttigd. Om 16 uur gearriveerd in Noyon waar we eerst ons stempeltje gehaald hebben in de Kathedraal. Een 'ondeugende' koster vertelde ons dat er een uur vooraf aan onze komst drie Nederlandse dames geweest waren. Ook onderweg naar Santiago. Hebben jullie een verassing voor ons dames?Totaal vandaag 100 km getrapt door een voornamelijk heuvelig landschap. Nooit geweten dat ik zoveel spieren had!! Net ingesmeerd met spier crème; zal morgen wel weer beter zijn.

• 01 Mei 2016 - 17:33

Resi:

Fijn te horen dat het goed gaat,wat zonneschijn al niet kan doen

• 01 Mei 2016 - 21:41

Christel:

Camino's, ik weet nergens van en heb vandaag lekker gewerkt. Super trots op jullie alle drie, hou vol....
    Succes voor morgen XXX