simpele overnachting - Reisverslag uit Saint-Jean-le-Blanc, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu simpele overnachting - Reisverslag uit Saint-Jean-le-Blanc, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

simpele overnachting

Blijf op de hoogte en volg Dyon

03 Mei 2016 | Frankrijk, Saint-Jean-le-Blanc

Omdat we gisteren geen wifi vonden vandaar een verlaat verslag van 3 mei.

Ook vandaag was de vertrektijd 7h30. De tocht ging dwars door Parijs en we hebben de sfeer gesnoven, mede dankzij het drukke ochtendverkeer. Bij de Notre Dame onze stempel gehaald. Een zeer aparte! Vandaag een rustige tocht gehad van 75 km. Een paar klimmetjes maar die waren te doen. Om 15h30 gearriveerd in Etampes. Deze nacht slapen we niet in een hotel maar in een Refugio, een slaapplaats die door de RK kerk aan pelgrims beschikbaar wordt gesteld. Goed voor de gemiddelde uitgaven want het kost € 10 pp. Simpel maar slapen doen we toch wel. Nu nog hopen dat we de enige pelgrims zijn want anders slapen we met 5 op de slaapzaal. Tonny en ik slapen op de zaal en Franck heeft zijn bed in de eetkamer geplaatst.

  • 04 Mei 2016 - 16:46

    Carla En Corné:

    Geweldig zeg, als ik jullie posities op de overzichtskaart bekijk gaan jullie
    echt als een speer hè ?!!
    Ik vind deze blog echt super cool Dyon.
    Erg leuk om onderweg van je te horen.
    Gisteren zat ik helemaal op het puntje van mijn stoel te wachten op
    Santiagoganger.......maar er kwam niks...... Geen WiFi dus....
    Zo zie je maar, het leeft !!! Veel toitoitoi van ons !!! Ook aan je
    mede gangers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-le-Blanc

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2016

het vervolg

09 Mei 2016

9 mei

08 Mei 2016

route Atlantique

07 Mei 2016

heuvelachtige tocht

06 Mei 2016

pittige dag
Dyon

Samen met Franck van Boekel en Tonny van Burk ga ik op de fiets proberen Santiago de Compostella te halen.

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 5702

Voorgaande reizen:

17 Mei 2024 - 14 Juni 2024

VAN TILBURG NAAR SPANJE

22 Mei 2023 - 16 Juni 2023

Op naar Boedapest

27 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

27 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: