Jarig - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu Jarig - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

Jarig

Blijf op de hoogte en volg Dyon

02 Juni 2023 | Duitsland, Passau

Gisterenavond heerlijk gegeten bij de Thai en de wijn was voor ‘Oosterse begrippen’ ook prima van kwaliteit.

En dat allemaal op het terras in het centrum van de mooie stad Regensburg.

Omdat we gisteren hele stukken door bossen gereden hebben, zijn we behoorlijk gestoken door de muggen.

Vanochtend dus niet alleen gesmeerd met zonnen crème, sitz crème (Ad) maar ook muggenspray.

Vanochtend na het ontbijt, de ontbijtzaal was een voormalige kapel, rond 8 uur weer op de fietsen gestapt.

Via de weg naast de Donau (zie de foto’s) naar Wörth am Donau gefietst om daar bij café Fritzi koffie met gebak te nuttigen.

We hebben namelijk iets te vieren; de rijdende reporter is vandaag jarig.

Niet zo maar gebak maar taart van hoge kwaliteit, gebakken door de moeder van de vriendelijke eigenaresse.

Bij Kössnach kwamen we twee dames tegen. Omdat een groot deel van ons pad ook de route van en naar Santiago de Compostela is, dachten we dat dit hun doel was. Dat was niet het geval.

Soms moet je doelstellingen bijstellen.

Gisteren bleek toch dat onze inspanningen van de laatste dagen wat lichamelijke kruim gekost heeft en het is onze bedoeling om op verantwoorde wijze Boedapest te bereiken, rekening houdende met elkaar.

Ook willen we iets meer tijd inplannen om de mooie plaatsen langs onze route te ontdekken.

Dus moesten we besluiten om - totaal tegen onze principes in - rond 12 uur in Straubing de trein te pakken naar Passau waar we, met heel veel vertraging rond 15:30 arriveerden bij pension Zur Goldenen Sonne.

Weer prima geregeld door Franck!

Zie de foto van mijn kamer. Ibiza style.

Nu tijd om te toasten op mijn gezondheid!

• 02 Juni 2023 - 17:01

Hans Van Der Westen:

Gefeliciteerd Dyon.

En dan nu met zijn allen aan den borrel/wijn.

Maak er een mooie avond van.

Doen wij (Hans [e-38] Helma) morgen ook!

• 02 Juni 2023 - 17:03

Loek:

Heren, voorzichtig met "sitz-creme". Fietsers ontwikkelen eelt op de billen en zonodig 's nachts zinkzalf op de tere plek, zoals baby's. Overdag even door de pijn heen fietsen, duurt maar enkele dagen. Sitz-creme maakt de billen nog zachter dan ze al zijn en dat levert nog vervelendere plekken op dan nu. (alleen een beetje uierzalf onder de edele delen) Verder veel succes.

• 02 Juni 2023 - 17:12

Olga:

Goed genomen besluit van jullie om een stuk met de trein verder te gaan!! Al oud gezegde wijsheid komt met de jaren. En jullie mogen toch al heel trots zijn op jezelf en zeker mijn Adje. Fijne avond nog samen en proost op het leven. [e-1f377][e-1f377][e-1f377]

• 02 Juni 2023 - 18:18

Cas:

Proficiat Dyon. Met heel veel plezier lees ik dagelijks jullie verslag van de trip naar Budapest. Respect voor jullie alle drie[e-1f44d][e-1f44d] Succes!! En nog heel veel plezier [e-1f4aa][e-1f3fc][e-1f4aa][e-1f3fc][e-1f377][e-1f377][e-1f6b4][e-1f3fb]‍[e-2642]️[e-1f6b4][e-1f3fb]‍[e-2642]️i

• 02 Juni 2023 - 18:20

Jose Zebregs :

Dyon van harte gefeliciteerd! Jouw kompanen zorgen toch zeker wel dat je een heerlijke verjaardag hebt [e-1f605][e-1f389][e-1f389][e-1f389][e-1f942][e-1f942]

Het zal voor jullie zowiezo een geweldig avontuur zijn dus geniet dubbel van deze dag [e-1f44c][e-1f389][e-1f942][e-1f44b]

• 02 Juni 2023 - 18:38

Ans Van Sprang:

Geweldige verslagen van jullie reis, vanavond een welverdiende borrel op jouw verjaardag Dyon, ga ervan genieten! PROOST!

• 02 Juni 2023 - 20:00

Dyon van harte gefeliciteerd ! Zo te

Lezen gaat het met de trein niet sneller ! [e-1f60a]

Dank voor de mooie verhalen! Geniet ervan ! PROOST [e-1f37b]

Marian Van Weerelt :

Dyon van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat schiet lekker op een stuk met de trein ! Doet niets af aan jullie presentatie tot nu toe ! Ik ben er ook vantussen gegaan zit in Side heerlijk in de zon ! Hou de back side op orde ! [e-1f61c]

morgen weer een goede fietsdag ! [e-1f340]