het vervolg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu het vervolg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

het vervolg

Door: Dyon Beerens

Blijf op de hoogte en volg Dyon

02 Oktober 2016 | Nederland, Tilburg

In mei moesten we onze fietstocht naar Santiago de Compostella wegens omstandigheden afbreken. Morgen vliegen we naar Bordeaux om dinsdag onze tocht te vervolgen. We houden jullie op de hoogte via deze blog en hopen op een goede afloop.

Ondertussen heb ik de inloggegevens van onze eerst blogsite weer gevonden vandaar dat we onder de naam Santiagoganger weer verder gaan en is Santiagofever 'uit de lucht'.

• 02 Oktober 2016 - 11:34

Carl Govers:

Veel succes met het vervolg endeze keer hopelijk onder een beter gesternte. Fiets ze en geniet vooral van de tocht.

• 02 Oktober 2016 - 16:24

Henny:

Heel veel succes

• 05 Oktober 2016 - 08:20

Anneke Van Den Hout:

Heel veel succes en plezier! Maar dat gaat wel lukken!
    Hoop dat jullie goed weer houden!

• 16 Oktober 2016 - 12:15

Corine Drijvers:

Hallo luitjes knap dat jullie weer aan die zware tocht zijn begonnen. Wij hebben het in de zomer met de auto gedaan en ik weet dat het klimmen nu pas echt gaat beginnen. Heel veel succes