pittige dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu pittige dag - Reisverslag uit Châtellerault, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

pittige dag

Blijf op de hoogte en volg Dyon

06 Mei 2016 | Frankrijk, Châtellerault

Gisterenavond weer heerlijk buiten kunnen eten. Tijdens onze avondhap waren we getuige van een theatrale echtelijke ruzie. Dit liep zo hoog op dat de politie erbij moest komen. Zelden zo'n dronken vrouw gezien. Na een heerlijke nachtrust vanmorgen in korte broek vertrokken. De hele ochtend in de zon gefietst maar na de middag kwamen de wolken. Ik heb vandaag veel aan Demis Roussos gedacht. Wie zijn nummer 'my friend the wind' nog

• 06 Mei 2016 - 22:38

Anneke Van Den Hout:

Volgens mij de komende dagen goed ' fietsweer ', heb vernomen dat jullie in caravan zullen slapen!
    Heel veel succes komend weekend! Chapeau voor jullie alle drie!

• 07 Mei 2016 - 22:11

Claude En Marjan :

Komt helemaal goed met jullie mannen! De kaarsjes branden in de St.Jan!!! Op naar de Pyreneeën !!!!!!!!!!

• 10 Mei 2016 - 12:00

Bart Oostelbos: