Op weg naar Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu Op weg naar Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

Op weg naar Tours

Blijf op de hoogte en volg Dyon

05 Mei 2016 | Frankrijk, Tours

Gisterenavond buiten gegeten in het centrum van Orleans. We hebben goed geslapen in ons rustig gelegen familiehotel. Vandaag een prachtige tocht gereden door de Touraine streek. Niet alleen bekend om de wijnen maar ook door de vele kastelen. De lunch op een bankje in Blois centrum genoten. Na de middag passeerden we diverse wijnhuizen waaronder Marc Bredif in Vouvray. We hebben even getwijfeld of een degustatie zouden doen maar dat zou trappen niet ten goede komen. Na 125 km fietsen om 17h00 in Tours gearriveerd. Voor weinig geld slapen we vanavond in hotel Europe waar we welkom geheten werden door vader, moeder, dochter en zoon. Een echt familiehotel!

• 05 Mei 2016 - 21:45

Carl En Petra:

Het lijkt erop dat de reis voorspoedig verloopt. Goed hoor.
    Verleidelijk al die wijnhuizen, maar concentreren op de tocht is inderdaad verstandiger, maar wel lastig. Zit de sfeer er een beetje in?
    Groeten uit Goirle.