Parijs: here we come! - Reisverslag uit Pantin, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu Parijs: here we come! - Reisverslag uit Pantin, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

Parijs: here we come!

Blijf op de hoogte en volg Dyon

02 Mei 2016 | Frankrijk, Pantin

Vandaag was een pittige tocht. Om 7:30 vertrokken met zon maar wel een met een koude wind op kop. En die bleef de hele dag! Nadat we gisteren afdalingen met zelfs 57 km/uur hebben gehad was het vandaag meer klimmen en weinig afdaling. Daar krijg je het warm van dus na de middag fietsten we in korte broek en met korte mouwen. De hele tocht geen bar/restaurant/hotel gevonden. Alles was gesloten. Daarom niet de geplande 90 maar 135 km gereden. Vandaag erg veel last van mijn voeten gehad. Hoop dat dit over gaat. De beloning is dat we 8 kilometer van Parijs afzitten in Bobigny. Na lang zoeken vonden we ons hotel rond 19 uur. Bobigny is een voorstad waar alleen maar gekleurde medemensen wonen, zo te zien. Morgen fietsen we dwars door Parijs heen.

• 02 Mei 2016 - 19:56

Resi:

Ja, dat zijn heel wat kilometers!
    Zo zie je,dat je niet alles kunt plannen en dan heb je geen keus !
    De spieren zijn nu zeker wel warm en kunnen de klimmetjes steeds beter aan .
    Drink maar een extra glaasje wijn ,want dat hebben jullie wel verdiend!
    Op naar Paris,geniet ervan.
    Bon Camino

• 02 Mei 2016 - 21:00

Geert Van Hoof:

Je reisverslag volgende lijkt het te gaan zoals het moet. Veel respect voor jullie prestatie. Succes in Parijs morgen. Groet Geert

• 02 Mei 2016 - 21:09

Ans:

als het zo door gaat zijn jullie over drie weken thuis.

• 02 Mei 2016 - 22:58

Carla :

Tjonge jongen. Jullie gaan als een speer!
    Veel respect. Maar doe voorzichtig!!!

• 03 Mei 2016 - 03:29

Hein De Bont:

Beste Dyon en medereisgezellen

Ik heb diep respect voor jullie dat jullie deze barre tocht tot nu toe volbrengen. En laten we hopen dat de problemen met je voeten snel voorbij zullen gaan. Parijs is natuurlijk wel heel erg leuk met de fiets, maar niet blijven hangen want je moet vandaar nog wel enkele kilometers. Wij zin nu druk bezig om de sloep optimaal te verzorgen voor aanstaande donderdag.

Veel succes Hein

• 04 Mei 2016 - 12:59

Claude:

Veel wind op kop, vele km gereden en pas 19.00 u een onderkomen is behoorlijk zwaar, maar
    wel knap!!!! Nu even gas terugnemen of stevig doorgaan? Succes mannen.
    Groeten, Claude.