een beetje weekend - Reisverslag uit Neuville-Saint-Rémy, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu een beetje weekend - Reisverslag uit Neuville-Saint-Rémy, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

een beetje weekend

Blijf op de hoogte en volg Dyon

30 April 2016 | Frankrijk, Neuville-Saint-Rémy

Vanochtend om 7h30 op de fiets gestapt. Onze eerste (koffie)stop was in het mooie Tournai. De Franse grens (Rumozier) passeerden we om 10 uur. Vandaag een prachtige tocht gehad door allerlei leuke dorpjes. Wel wat moeten klimmen maar na elke klim komt de beloning: de afdaling! Na 80 km fietsen zijn we om 14 uur in ons hotel in Cambrai gearriveerd. De hele dag geen regen gehad en zelfs een beetje zon. Hopelijk houden we het zo. Nu een beetje weekend vieren

• 30 April 2016 - 16:52

Carl En Petra:

Eindelijk een beetje beter weer. Kan alleen maar nog beter worden. Volgens mij zit tot nu toe het tempo er goed in. Groeten, Carl en Petra

• 30 April 2016 - 17:45

Christel:

Jullie hebben vandaag lekker kunnen genieten van de omgeving zo te lezen! Droog en een beetje zon is altijd beter dan die pokke regen.
    Fijn weekend, succes voor morgen. Lekker uitrusten en lekker een hapje eten samen.
    Liefs Christel

• 01 Mei 2016 - 19:19

Piet Van Burk:

Hallo stoere mannen,Good Luck voor het vervolg van jullie avontuur!!!!!!Groet, Piet en Ria