dank aan de weergoden - Reisverslag uit Leuze, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu dank aan de weergoden - Reisverslag uit Leuze, Frankrijk van Dyon Beerens - WaarBenJij.nu

dank aan de weergoden

Blijf op de hoogte en volg Dyon

29 April 2016 | Frankrijk, Leuze

Vanochtend rond 8 uur vertrokken uit Mechelen. Vaak komen de voorspellingen van de weermensen niet uit. Vandaag echter wel! Bijna de hele dag in de regen gereden met de wind op kop. Een reden waarom we vandaag de meeste stukken individueel gefietst. Je verstaat elkaar toch niet. Onze eerste (koffie)stop was Aalst. Na het dagelijkse Santiago stempeltje gehaald te hebben bij de zusters van de H.H. Harten in Ninove. In deze plaats hebben we ook de lunch genoten: huisgemaakte tomatensoep met echte ballen. Dat een nadeel ook een voordeel kan hebben bleek toen een grote vogel (volgens mij had hij gisteren iets fouts gegeten) mij helemaal onderscheet. Dankzij de regen is mijn regenpak weer schoon. Na onze thee stop kregen we de eerste heuvels (de Vlaamse Ardennen) voor onze kiezen. Voor mij even wennen. Rond 17h30 gearriveerd in ons hotelletje in Leuze.
Totaal vandaag 105 km gefietst.

  • 29 April 2016 - 19:59

    Resi:

    Ja ,ik heb vandaag veel aan jullie gedacht bij al die regen hier!
    Maar dat hoort er ook bij en na regen komt zonneschijn ,ook voor jullie.
    En na een warme douche ,kun je een glaske drinken op jezelf ,(en allen) dat heb je dan ook echt verdiend ,en ben je het weer snel vergeten!!
    Wel super om dan zoveel af te leggen ,maar dikwijls heb je daar niet altijd keus in .
    Groeten aan allen ,
    Bon Camino

  • 29 April 2016 - 20:12

    Ans:

    Dyon,frank,en maatje,.

    Knap wat jullie doen ,petje af.
    Maar ik denk dat weer goden zeker beter worden.
    Leuk te lezen hoe goed jullie bezig zijn.

    Groet van ons 2

  • 30 April 2016 - 12:45

    Christel:

    Tonny, Franck en Dyon,

    We denken veel aan jullie en hebben respect voor hetgeen jullie zijn aangegaan. Heel veel fiets plezier en we kijken uit naar het volgende reisverslag.
    Zo zijn we toch een beetje bij jullie tocht betrokken. Hopelijk word het weer snel beter, dat is toch wel iets gezelliger.

    Toi Toi Toi alle drie

    Liefs van de meisjes Burk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Leuze

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2016

het vervolg

09 Mei 2016

9 mei

08 Mei 2016

route Atlantique

07 Mei 2016

heuvelachtige tocht

06 Mei 2016

pittige dag
Dyon

Samen met Franck van Boekel en Tonny van Burk ga ik op de fiets proberen Santiago de Compostella te halen.

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5660

Voorgaande reizen:

22 Mei 2023 - 16 Juni 2023

Op naar Boedapest

27 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

27 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: